24 Şubat 2009 Salı

ROMATİZMA-VARİS VE AT KESTANESİ BALSAMI

Ben 65 yaşında bir bayanım. Bacaklarımda aşırı derecede romatizma ve varis var. Bu yüzden de ağrılarımdan duramıyor yürümekte zorluk çekiyorum. Komşumuz Mine sağolsun bana at kestanesi balsamını önerdi. İlk başta tereddütlü aldım. Çündü ağrılarımı kesebileceğini düşünemiyordum. Sürdüğümde bacaklarım buz gibi oldu ve kısa bir süre sonra ağrı kalmadı. Şimdi düzenli kullanıyorum.

Teşekkür ederim. Nuriye-Bursa



Merhaba. Ben LAtife. 57 yaşındayım. Bacaklarımdaki romatizma ağrıları için kızım Mine' den at kestanesi balsamı almış. Çok ağrım olduğu bir gün ilk defa denedim. Ve birden sürdüğüm yerler buz kesti sanki. Ama ağrım kalmamıştı. Önceleri ağrım oldukça sürüyordum. Sonra Mine' nin tavsiyesi ile düzenli kullanmaya başladım. Ağrım olmadığı zaman o soğukluk olmuyordu.

Royal' e teşekkür ediyoruz. Latife Özkan-Bursa