10 Mart 2009 Salı

ALASKA JEL BİR HARİKA

Selam. Ben Bursa' dan Ayşe. Mine' nin komşusuyum. Malum kış. Havalar soğuk ve 2 tane çocuğum var. Evden hastalık bir türlü eksik olmuyor. Bir gün çok kötü nezleydim. Burnumun tıkanıklığından başım ağrıyordu. O gün Mine' ye inmiştim. Bana Alaska Jel' i sürdü. İnanamadım. 5 dk. sonra ne burun tıkanıklığı kaldı ne de başağrısı. Hemen 1 tane alıp eve gittim. Şimdi bütün ev halkı kullanıyoruz Alaska Jel'i.

Sadece burun tıkanıklığı başağrısı mı? Oğlum 2.5 yaşında. Geçenlerde elini yaktı. Hemen Alaska Jel sürdük. Ne acısı kaldı, ne kızarıklık, ne de şişkinlik. Sanki o bölge hiç yanmamış gibi.

Adale ağrıları ve böcek sokmalarında da ideal bir jel. Hem ekonomik hem de ecza dolaplarının baş tacı olabilecek bir ürün.

Royal' e ve Mine' ye çok teşekkür ediyoruz. Ayşe Bulut-Bursa